piątek, 5 października 2012

O Mnie I O Moich Znajomych

Hej mam na imię Zuzanna Markiewicz i mam 11 lat jestem z Biłgoraja.W Transformice gram 8 miesięcy nick mojej myszki to Iampolish.Chodzie do klasy 5c to moja myszka:










A to moi znajomi:


Agata Pytlarz taż ma 11 lat chodzi ze mną do klasy i tak jak ja i wszystkie osoby z naszej klasy gra w Transformice,a jej nick to Mysiaaga.




Kolejna przyjaciółka to Wiki Piejak ona też ma bloga http://www.trans-nice-mice.blogspot.com/
ma 11 lat i chodzi z mną do klasy i też gra w Transformice,jej nick to Sexxywicia.






Kolejną koleżanką jest Dorota Buryta ma 11 lat i jest bardzo zabaena :D.Chodzi ze mną do klasy.Gra w Transformice od paru dni,jej nick to Dorixxd.




Mam jeszcze wiele przyjaciółek reszty nie mam zdjęć ale napisze o nich co nieco.

Agata Mroczkowska ma 11 lat jej nick to Pioruka.
Ola Cięciara ma 11 lat jej nick to Olkaxp
Julia Paczos ma 11 lat też ma bloga  jej nick to Julciaaaaa.
Łucja Wilkos ma 11 lat jej nick to Lucymyszka.
Kasia Cyc ma 11 lat jej nick to Wellaxd.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz